BTV THOMSON a vadna obrazovka

Boris Wolfgang Dobak bwd1 at internet.sk
Sun Aug 12 22:52:24 CEST 2001

Plsek Martin wrote:

> Zdravim,
>
>         po bource mne odesla BTV THOMSON TF 5570. Po zapnuti je videt
> elektricky pruraz v obrazovce. Je mozne, ze je to od blesku? Zkousel jsem
> zmerit anodove napeti a vychazi mne 33kV, coz je samozrejme moc. Muze byt
> tedy pricina i v tomhle, ale hlavni napajeci napeti radk. rozkladu Usys je
> v norme. Kde je tedy zavada? Skutecne v obrazovce nebo jinde?

 Ake je to chassis? Malo by to byt na zadnom kryte,
alebo priamo na chassis ra'me. Mozno by som mohol
pomoct, desat rokov som v Rakusku robil zastupenie, co
sa HW tyka. Obrazovka to urcite nebude, potrebujem
vediet, ake je to chassis. Obrazovku nejaky ten blesk
na kolena nepolozi. Taky procesor, to je uz ine kafe.

P.S. 33 kV vobec nie je moc. +- 20% pri merani tychto
napati nic neznamena.

--
b w d