neco jako prime propojeni kabelem

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Fri Aug 10 22:23:19 CEST 2001

| Odesílatel: Ondra Caha <ondrej at caha.cz>
| Neznate nekdo program pro okna, ktery umi vysilat data na jiny rychlosti
nez
| prijimat ??
|
| Neco ve smyslu prime propojeni kabelem.
|
| Po mnoha pokusech o bezdratovou sit pomoci optiky, jsem presel k moznosti
| prenaset data
| pomoci vf vysilace, bohuzel pouze v jednom smeru. Druhy smer muze byt
| podstatne pomalejsi,
| ale jaky program by toto umoznil nevim.

Program se jmenuje operační systém LINUX, vyberte si MANDRAKE a nebudete se
chtít vrátit k maxišrotu. Mandrake je totiž pro neprogramátory, tedy obyč
uživatele (tzv. BFU, tedy Bastard Fuc*ed User).

Ten to umožní...

Zdraví

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04