duplicitni maily a jine dotazy

milan.klesa at ct.cz milan.klesa at ct.cz
Fri Aug 10 10:03:00 CEST 2001

Zdravim,

-----Původní zpráva-----
Od: pavol.kollar at lynx.sk [mailto:pavol.kollar at lynx.sk]
Odesláno: 10. srpna 2001 8:24
Komu: hw-news at list.gin.cz
Předmět: RE: duplicitni maily a jine dotazy

>3. Ked sa preslo na novu verziu, prestal mi aj outlook triedit maily
>(mal som pravidlo pre odosielatela Multiply Recipients of list). Tak som
>k tomu pridal este dalsie na hw-news at list.gin.cz. Ale este aj tak mi
>niektore prispevky chodia do inboxu, zatial co vacsina do zvlast foldra.
>Vie mi niekto poradit spravne nastavenie? Dakujem.
Mame v praci taky MS Outlook 98 a mam v "Pruvodce pravidly"
nastaveno toto:
Pouzit toto pravidlo po prichodu zpravy
pokud obsahuje "hw-news" v adrese prijemce
presunout do slozky "HWnews"

Takhle mi to funguje bez problemu, to co je v uvozovkach
je to co si nastavuje uzivatel ostatni text tam vypisuje
outlok sam. Funguvalo to na starem listservru a funguje to
i na tomto novem.

ByE milan