zabezpeceni auta

J. Polívka jpolivka at mbox.vol.cz
Fri Aug 10 00:08:50 CEST 2001

Jak to rikaval pan Fidelis Schlee. Auto vyjadruje ekonomickou potenci
majitele. Clovek by mel mit takove auto aby, kdyz mu ho ukradnou, tak si bez
uroneni slzy pujde druhy den koupit nove (jezdil v Rolsu) .
Nejmene z 50% s nim souhlasim. Znam par lidi co za auto dali 20 i vice svych
mesicnich platu. Nemluvim o platech 10 kKc. A pak je jim lito dat za
pojisteni. Stoji na hlidanem parkovisti kilometr od domu a "honi vodu".

Ono parkovat s takovym autem na sidlisti je take pekne riziko. Parkuje se
blatnik na blatnik a kdyz vam to neodre soused nebo nekdo neobejde s
klicema, tak vam to odrou popelari. Alespon u nas to tak funguje. O dve
ulice dal jsou zase kazdy den vytlucena okna u aut sklerotiku co si
nevyndali vecer autoradia (tusim je to Kvestorska, Praha 4,  to same na
parkovisti hotelu Michle cca 150m od policejni stanice). Je to denne a
policie nic.

Venco i v jinych zemich se krade. Je ale fakt, ze je to tam vetsinou lepsi.
Kdyz jsem byl v USA, tak jsem si rikal proc maji tak vysoke statistiky
zlocinnosti, kdyz je tam tak fajn a lidi jsou na sebe hodni a pod. No a pak
jsem se dostal do cernosske cvrti a jen jsem ziral.

J. Polivka