Stroboskop zo Super LED

Lubomír Lenko Lubomir.Lenko at sct.sk
Thu Aug 9 15:05:09 CEST 2001

Nieco som nasiel na webe:

http://www.intio.or.jp/jf10zl/strobe.htm

Inac vcera som robil nejake pokusy ale pri striede "cca 4ms svieti 30 ms
nesvieti" davala led dost malo svetla. Pri "20ms a 50ms" to uz bolo o nieco
lepsie ale je to frekvencia cca 20Hz. [:c(

Ja by som potreboval cca 30ms nesvieti a <1ms svieti takze asi z toho nebude
nic (chcel som to pouzit ako stroboskop na meranie predstihu zapalu so
Skodovky)

S pozdravom L. Lenko