ICOM T7

Radek Vaclavik radek.vaclavik at onsemi.com
Wed Aug 8 09:24:26 CEST 2001

> Nechci vam do toho kecat, pani radioamateri, ale misto abyste poradili taxe
> hned vztekate, ze chce zase nekdo vysilat ;-<

Ja jsem zastancem toho nazoru, ze poradek na pasmu musi byt. Lide nemohou
vysilat, kde se jim zlibi, to by byl za chvili pekny curbes. Proto i plne
podporuji CTU v jeho aktivitach kontroly pasma, zamerovani vykonnych a
nepovolenych stanic (telefonu, CBcek, prevadecu....).
Radioamaterske pasmo ma jednoznacne dano sve pouziti a spojeni mezi paraglajdaky
sem nepatri. Takovy neznaly clovicek si muze nahodou zvolit kmitocet uplinku
druzice, ktera nahodou proleta a jeho kvakani pak bude slyset po cele
Evrope....Takovou ostudu uz nase mala zemicka jednou udelala......

> - Z vlastni zkusenosti: pokud letite letadlem a kolem letiste se vam
> chaoticky motaji lidi na padacich bez radia, tak jde akorat o peknej
> pru.ser. Daleko lepsi je, kdyz na tom padaku alespon poslouchaji kmitocet
> nejblizsiho letiste a tudiz vedi, ze bude pristavat letadlo atd., atd.
> Vzdycky je lepsi alespon nejake radio nez zadne !

Proti prijmu cehokoliv a kdekoliv neni zadna namitka.

Radek, ok2xdx
www.qsl.net/ok2xdx