zabezpeceni auta

Bronislav MAREK marekb at army.cz
Wed Aug 8 09:13:20 CEST 2001

Hello Michal,
Tuesday, August 07, 2001, 3:09:24 PM, you wrote:

Lidicky zapomente na elektricky ohradniky nebo zdroje VN na karoserii.
Sahne vam na auto nekdo se slabsim srdickem a mate ho na svedomi. Nebo
deckam spadne pod auto mic a je pruser.
Dokonce sem videl pripad kde nekomu chodil nekdo pravidelne vykradat
byt.
Chlapek si zamontoval do predsine spoustec obrannych plynu a strcil
tam jako napln nejakej nervak. Jeden den prisel domu a v predsini
lezelo 2ks ciganu v komatu. Cigani maj trvale naslednky (demence :) )
- udajne pusobenim plynu v malem prostoru. Majitel bytu mel soud a byl
i potrestan.
Zakon je opravdu na strane zlodeje.

Existuje jedine ucinne reseni. Na zlodeje si pocihat chytit pri cinu
odvezt nekam a "poucit" ho takl aby to na nem nebylo videt.
(elektrina?).

Pokud ti za kradez useknou ruku - je z tebe invalida a stat ti bude
platit duchod? -To taky neni reseni.

Jako ucinne vidim napriklad 20 ran prutem na zadni cast tela ihned po
zadrzeni. Praktikuje se v Singapuru - a ma to pry ucinnost asi 98%.
Totez na sprejery.

--
Best regards,
 Bronislav                            mailto:marekb at army.cz