Material na Yagi 2.4GHz

Radim_infos2 radim2 at infos.cz
Tue Aug 7 17:02:01 CEST 2001

Ahoj
ja mam tu antenu v nakupce kolem 2000,- bez dane,Vam se ji chce delat.
Myslite ze pri amaterske konstrukci dosahnete udavanych 17 dB ?
Mam dojem ze lambda/pul  je tak mala ze je nutna dost velka presnost.
Neberte to ze Vas odrazuji od amaterske stavby.
Ja bych asi sel spis cestou sroubovicove anteny ktera se tu
nedavno taky objevila.
Cau Radim