Operacni zesilovac pro umely stred napajeni

Martin Hankovec Martin.Hankovec at oku-st.cz
Mon Aug 6 07:36:34 CEST 2001

>Ja ale potrebuju tu nulu mit nekdo okolo 5ti voltu tedy dost nesymetricky
>a u symetrickeho zdroje bych stejne hodne ztracel na te vetvi 5V

Prominte, proc ale potom nepouzijete klasicky stabilizator na 5V (7805)?
V pripade potreby (velke ztrata) nekterou ze spinanych nahrad?
Asi by to bylo nejjednodussi reseni.
Kdyz se zeptate na "umely stred napajeni", nebylo by lepsi priste napsat,
ze pro napeti >25V znamena pro Vas ten stred napeti kolem 5V :-)))?
Treba by se potom nasla vhodnejsi zapojeni.
Nebo jsem to nepochopil,v tom pripade se omlouvam :-)))

Preji pekny den

Martin H.