Pochvala za Platinu

Petr Krc pekr at magneton.cz
Fri Aug 3 19:31:55 CEST 2001

Hi All,

rad bych se Vami podelil o neobvykly zazitek:

Pred par dny jsem u jedne ceske firmy objednal nekolik soucastek.
Prave mi od nich prisel dopis tohoto zneni:

--- cut ---
Vazeny pane,
moc se omlouvame, ale pozadovana cidla byla do jednoho kusu vyprodana
a dalsi budou behem 3 tydnu. Proto Vam posilame vzorky Vami pozadovanych
cidel zdarma na otestovani. Doufame, ze budete spokojen. Prosim sdelte
nam e-mailem, zda mame dale drzet Vasi objednavku v evidenci.
Dekujeme za pochopeni.
Ing. Marcela Blahova

V obalce skutecne bylo zabaleno nekolik cidel.
Nevim jake mate zkusenosti s ceskymi dodavateli Vy, ale ja si ted
pripadam jako na jinem kontinente.
Nezbyva mi nez vyslovit pochvalu pred nastoupenou jednotkou.

--
Regards
           Petr Krc

P.S. http://www.intrax.cz