SMD Layout

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek at motorola.com
Fri Aug 3 14:17:09 CEST 2001


Dekuji velice velmi :-) To jsem presne potreboval vedet.

Zasilam jedno elektronicke pivo

Jiri N.

> -----Original Message-----
> From: Andy Jancura [mailto:andy_jancura at hotmail.com]
> Sent: Friday, August 03, 2001 1:56 PM
> To: hw-news at list.gin.cz
> Subject: Re: SMD Layout
> 
> 
> 
> Ahoj,
> 
> podla pouzitej technologie sa urcuje velkost padov. Ine 
> rozmery su pre wave 
> a ine pre reflow. Vseobecne vsak tie pre wave su dlhsie a uzsie.
> Pre reflow a rucne spajkovanie by mala byt dlzka padu pre IC 
> 0.5mm+Pad+0.2mm. Tych 0.5 je predlzenie od konca padu, 0.2 
> predlzenie od 
> zaciatku padu ku puzdru.
> Inak vsetko to najdes v roznych normach, ktore su povacsine 
> za peniaze, ale 
> prapovodny standart najdes pod IPC-SM-782.
> 
> A.
> 
> >From: Naprstek Jiri-R54332 <Jiri.Naprstek at motorola.com>
> >Reply-To: hw-news at list.gin.cz
> >To: "'hw-news at list.gin.cz'" <hw-news at list.gin.cz>
> >Subject: SMD Layout
> >Date: Fri, 3 Aug 2001 10:22:02 +0200
> >
> >Hi all,
> >
> >   mel bych dotazek, kdyz navrhuju PCB a mam na ni brouka 
> treba PQFP, jak 
> >navrhnout letovaci plosky? Existuje nejaka 
> regule/doporuceni, jak maji 
> >vypadat? Jako napriklad o kolik maji v jakem smeru 
> presahovat nozicku a 
> >tak? Bohuzel nemam uz hotove knihovny, ze kterych bych si vybral.
> >
> >Predem diky za info,
> >
> >Jiri N.
> >
> 
> 
> 
> _________________________________________________________________
> Get your FREE download of MSN Explorer at 
http://explorer.msn.com/intl.asp






More information about the HW-list mailing list