SMD Layout

Andy Jancura andy_jancura at hotmail.com
Fri Aug 3 13:56:03 CEST 2001


Ahoj,

podla pouzitej technologie sa urcuje velkost padov. Ine rozmery su pre wave 
a ine pre reflow. Vseobecne vsak tie pre wave su dlhsie a uzsie.
Pre reflow a rucne spajkovanie by mala byt dlzka padu pre IC 
0.5mm+Pad+0.2mm. Tych 0.5 je predlzenie od konca padu, 0.2 predlzenie od 
zaciatku padu ku puzdru.
Inak vsetko to najdes v roznych normach, ktore su povacsine za peniaze, ale 
prapovodny standart najdes pod IPC-SM-782.

A.

>From: Naprstek Jiri-R54332 <Jiri.Naprstek at motorola.com>
>Reply-To: hw-news at list.gin.cz
>To: "'hw-news at list.gin.cz'" <hw-news at list.gin.cz>
>Subject: SMD Layout
>Date: Fri, 3 Aug 2001 10:22:02 +0200
>
>Hi all,
>
>   mel bych dotazek, kdyz navrhuju PCB a mam na ni brouka treba PQFP, jak 
>navrhnout letovaci plosky? Existuje nejaka regule/doporuceni, jak maji 
>vypadat? Jako napriklad o kolik maji v jakem smeru presahovat nozicku a 
>tak? Bohuzel nemam uz hotove knihovny, ze kterych bych si vybral.
>
>Predem diky za info,
>
>Jiri N.
>



_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp






More information about the HW-list mailing list