SMD Layout

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek at motorola.com
Fri Aug 3 11:47:46 CEST 2001


Mel jsem na mysli, zda-li obecne existuje zdroj nejakych standardu na toto tema. Tech past urcite bude omezeny pocet typu (conforming to standard blablabla) atd. Takze jestli existuje databaze, kde kdyz reknu pouzdro to a to, reflow takovou a takovou pastou, tak jak mam udelat pady?

Jiri N.

BTW: Ze se technologie pajeni podepise na tvaru padu, to beru, ale nemyslim si, ze by mel typ pasty velky vliv..

> -----Original Message-----
> From: Jiri Osoba [mailto:osoba at jablotron.cz]
> Sent: Friday, August 03, 2001 11:15 AM
> To: hw-news at list.gin.cz
> Subject: Re: SMD Layout
> 
> 
> From: Naprstek Jiri-R54332 <Jiri.Naprstek at motorola.com>
> >
> >   mel bych dotazek, kdyz navrhuju PCB a mam na ni brouka treba PQFP,
> jak navrhnout letovaci plosky? Existuje nejaka regule/doporuceni, jak
> maji vypadat? Jako napriklad o kolik maji v jakem smeru presahovat
> nozicku a tak? Bohuzel nemam uz hotove knihovny, ze kterych bych si
> vybral.
> 
> To zalezi na technologii - neco  jineho bude pro reflow (pretaveni -
> zalezi na typu pouzivane pasty), neco jineho pro solder (pajeci vlna -
> zalezi i na typu vlny), neco jineho pro sikovne ruce s kvalitni
> pajeckou, neco jineho pro nesikovne ruce s pajeckou na okapy ;-)
> 
> Osi.
> 
> 






More information about the HW-list mailing list