DiskOnChip a PIC, xx51

Snail Instruments snail at iol.cz
Thu Aug 2 12:53:56 CEST 2001

>Chtel bych pripojit "nejake pametove medium" k PIC popr. 80C320. Jako
>idealni se mi jevi Disk on Chip (dobra cena a kapacita).Nevite nekdo o
>nejakem odkazu, kde by byl popsan princip cteni a zapisu tohoto obvodu?

V nejblizsi dobe me ceka vyvoj zarizeni s Multi Media Card (uz ted z toho mam pupinky :-). Objevila se tu o ni pred casem zminka, je to mala karticka o rozmerech 24 x 32 x 1.4mm, SPI interface, soucasna kapacita tusim do 64MB. S kapacitou 32MB stoji kolem 3000Kc (vcetne DPH). Mozna by to byla vhodna alternativa. Konektory se daji objednat u Klimese, min. 20ks, kusovku muzu prenechat.

J. Hanzal