Re: Nokia 5110

radek kasal radekkasal at seznam.cz
Thu Aug 2 10:43:10 CEST 2001

Zalezi co se chce. Privlastnit si nalezeny mobil, technicky to je
snadne, moralne to je jiz horsi. Vratit majiteli. Tez snadne, na sim
karte je napsane cislo dle ktereho operator najde vlastnika tarifu. U
predplacene karty je to slozitejsi, ale i tam jiste operator pomuze.
Nalezeny vlastnik jiste rad uhradi naklady na vraceni telefonu i tak
zvane nalezne.

Radek