Sériový na paralelní

Zdeněk Burda zdenek.burda at atlas.cz
Wed Aug 1 19:16:58 CEST 2001

Dobrý den,

řeším takový jeden malý problém, chci si dělat
střídavý zdroj 0-255V regulovaný po 1V(pomocí
sčítání U z jednotlivých vinutí trafa 1V,2V,4V..128V)
chci to řídit pomocí 89C2051 kde mi zůstaly
pouze 3 volný výstupy a já jich potřebuju 8.
tak mě napadlo jestli nexistuje nějaký obvod
pro převod sériového signálu na paralelní, asi nějaký
posuvný registr, ale aby ten obvod změnil všechny
výstupy najednou. vzhledem k tomu že jsem ještě
student na  střední škole tak nemám moc praktických
zkušeností tak budu vděčný za všechny návrhy.
	předem všem děkuji.

|             Zdenek Burda            |
| 040/6415911   zdenek.burda at atlas.cz |