Koax na 433MHz

Andy Jancura andy_jancura at hotmail.com
Tue May 29 16:10:34 CEST 2001

Ahojte,

ako tak citam, je to zatial velmi zaujimave.

Ale este mala poznamka, ak odhliadnem od toho, co tu uz bolo napisane, tak
urobit nieco na 433MHz je ovela jednoduchsie, nez napr. na 868MHz alebo
2.4GHz. Pri tych vyssich F potrebujete uz trochu lepsie technicke vybavenie
vratane technologie a pochybujem, ze mala firma nieco podobne ma k
dispozicii. Na par vystavach som mal pocit, ze vsetko "umenie" konci niekde
pri 3GHz. Aj ked sa mozem mylit. Takze z tohto dovodu asi vsetci robia to co
mozu, teda 433MHz.

A.