Koax na 433MHz

Radek Vaclavik radek.vaclavik at onsemi.com
Tue May 29 15:33:38 CEST 2001

Panove obchodnici,

nenechte se zmast slovem radioamater. To neznamena, ze tito lide umi pouze sedet
za telegrafnim klicem a lovit stanice na pasmu.

Znam pomerne mnoho jedincu, jejichz znalosti VF znacne presahuji znalosti
beznych smrtelniku, mezi ktere pocitam sebe i Vasi firmu. Dokazi vyrobit a
vypustit druzici, ktera technicky predci standardni telekomunikacni satelity.
Tento konkretni clovek by Vam mohl povidat, jakou mezinarodni ostudu nase
zemicka mela, kdyz povolila provoz prenosu dat jedne firmy v Brne na stejnem
kmitoctu, jaky mela jedna radioamaterska druzice. Diky tomu byla nepouzitelna
pro spojeni z vetsi casti Evropy....

Prenos dat v pasmu ISM existuje a existovat bude. S tim se musime smirit. Chytri
uzivatele prenosu dat se presunou do pasma 868MHz ci vyse, kde budou mit klid.

Rozdil mezi radioamaterem a radioprofesionalem je ten, ze radioprofesional
teorii zna a pouziva ji v praxi. Coz ovsem nema nic spolecneho s vlastnictvim
radioamaterske licence.

Radek, ok2xdx