Koax na 433MHz

Tony Malecky Tony at zpaul.cz
Tue May 29 14:54:54 CEST 2001

Vypocty mate sice spravne, jen podcenujete to, kolik je radioamateru..
jen to zatim neni znat, protoze zrovna tohle pasmo nebylo dosud dost
vyuzivane..
To se ale v poslednich letech dost meni, diky vyrazenym NMT telefonum,
houfne predelavanym na FM radiostanice.. uz ma FMku na 70cm dost lidi a
neustale to pribyva.. Takze, pokud se vam jeste nestalo ze by vam komunikace
nefungovala diky silnejsimu signalu... zadny strach, bude hure... :-)) O tom
ze neznam prirodni zakony, kdyz si to myslite... je to vas nazor..
Ale asi zase nebudu takovej novacek, kdyz jsem sam postavil, a dobre 5 let
provozuju digitalni amaterskej prenosovej uzel, s linkama na vzdalenost
80km.. viz http://www.qsl.net/ok0ni

Tony OK1HMA