Re: Dotaz na přenos poplachu

David Burda d.burda at worldonline.cz
Tue May 29 09:11:19 CEST 2001

Neni to pravda, da se sehnat obyc GSM modul (okolo 12 litranku) kde si muzes
nadefinovat vlastni SMS-ky a priradit je k jednomu ze 4 aktivacnich vstupu
(klasika). Kazdej vstup muze pri aktivaci poslat nekolik SMS na nokolik
mobilu. Vsechno je to po 16 takze pr. kazdej aktivovanej vstup muze poslat
az 16 SMS na jeden nebo az 16 mobilu (soucet mobilu musi dat max. 16).
Konstrukcne je to zbastleny do elektrikarsky sedy krabice, je v tom 51 a
komunikuje to pres nakyho Ericssona kterej se muze umistit i externe (mimo
krabici). Napajeny to je z 12V.