vyfukovacka

Ing. Pavel Poucha papouch at papouch.com
Thu May 24 14:41:29 CEST 2001

Jen mohu potvrdit, ze jsme to kdysi mivali v praci a je to bajecna vec.
Vyfukovany obvod Vam vypadne cisty primo do ruky. Jen je treba okoli na
desce potrit napr. silikonovym olejem, aby se kulicky cinu nenachytaly kam
nemaji.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Nav¹tivte prosím na¹e stránky http://www.papouch.com