K2545 ve zdroji (KONEC)

Václav Homolka Vaclav_Homolka at fbii.org
Tue May 22 21:03:27 CEST 2001

Super, je to tak mate pravdu. Prave jsem studoval to PDFko a nekde v
polovine jsem si vsiml, ze to primo na tom vykonaku oznacuji prave bez 2S.

S pozdravem Venca

PS: Stejne to mozna nebude tim, ale chtel jsem vedet co je to zac. Na meraku
se to chovalo divne, ale kdyz jsem ted videl vnitrni zapojeni, tak to bude
asi OK. Jdu hledat dale! O zdrojich toho bohuzel moc nevim :-(

Je to pro me tak trochu silnoproud :-)))

Kazdopadne dekuji!