TCP/IP

DJ Deep deep at kamarad.cz
Mon May 21 20:44:36 CEST 2001

Pokud je na jednom PC win95 a na tom druhém nìco jiného tøeba win98
taj takový problém nemáte jenom vy (jsem správce jednoho "panelák netu")
prý je to zpusobeno nekompatibilitou protokolu v ruzných verzích WIN.
Nainstalujte si na všechny PC stejnou verzi WIN a nastavte si statické
IP adresy nevím jak vám ale mne to pomohlo (ale stejnì mi bìží server na
linuxu)