Odruseni externiho radia pripojeneho k pocitaci

Netopil Jiří Jiri.Netopil at pvt.cz
Fri May 18 14:25:33 CEST 2001

Nevite nekdo, jak FM radio s digitalnim ladenim propojit k PC (ke zvukovce
na mainboardu), aniz by v nem byl slyset kazdy pohyb mysi a zahrceni
harddisku a aby cas od casu si nemyslelo, ze stanice prestala existovat a
nepreladilo na jinou stanici ?
Zkousel jsem na drat mezi radiem a PC ruzne feritove filtry (pouze toroidy),
take jsem zkousel na jeden toroid namotat dve civky jako pruchozi tlumivka,
take jsem zkousel kapacitni zatez, ale nic nezabralo.
Zkousel to nekdo ?
Jirka