13V

Patrik Augustin augustin at essoft.cz
Fri May 18 11:22:20 CEST 2001

ted to mam na stole.za usmernovacem to tr dava naprazdno 10.48V ss takze je
tam dost velkej ubytek na tom mustku.Je tam KBL06 to je myslim 4A most.Ja na
tom ss musim za tim mustkem dostat aspon 15V
Patrik Augustin(servisni technik)
augustin at essoft.cz
www.essoft.cz
tel/fax:-420-616-630102
!!!!!!!! new cislo mobil:+420-608-383845  !!!!!!!
mobil stare cislo >0602-754781
ICQ:30909982