OT: trhaci sila

Žuffa Ján janozuffa at bb.telecom.sk
Thu May 17 11:09:56 CEST 2001

Rozpraval sa uz niekto z nejakym velkovyrobcom?
napr. z Taiwanu
mozno by sa dane kuchynske zariadenie neviem ako ho nazvat uplatnilo
lepsie nez mikrovlnka -podstatne mensie naklady na komponenty
a na zohrievanie hoci aj polievky alebo co takto upiect kurciatko...
J.

> Zdravim.
> Parky z mikrovlnky sice maju inu chut ako z vody, ale je to ako ostatne
vsetko co sa tyka jedenia otazka vkusu. Skuste si napr.
> parky osmazit na oleji. Je to jeditelne, ale nie je to ono.
>
> Mne napriklad chuti hotdog viac ako parok priebezne natierany horcicou a
zajedany rozkom, hoci komponenty su presne tie iste...