myslivci

Vojáček Petr petr.vojacek at mora.cz
Thu May 17 06:59:43 CEST 2001

S AVR zatim nezacinam, resil bych to s AT89C2051. Pro tento procesor
jsem uz nejako programy zkousel psat.... a mam pro tyto obvody doma
i programator.
Myslel jsem spis, ze uz nekdo tuto konkretni aplikaci pro myslivce delal....
Jinak dik za namety, ted odchytnu nektereho z mistnich nimrodu a vytahnu
z nej dalsi informace....
			Petr Vojacek