Ovladani LCD displeje

milan.klesa at ct.cz milan.klesa at ct.cz
Wed May 16 14:44:52 CEST 2001

Zdravim,

Nevim jestli zrovna je to zelena, kazdopadne jsou z telefonniho automatu.
Jinak na kontrastu muzu nastavovat tusim od nula do -3 az -4 V (musel bych
to zmerit) Spis jsem myslel, jestli mu treba nevadi rychly nabeh napeti,
nebo naopak pomaly (nemam osciloskop, takze v tom moc bardat nemuzu)
a nebo jestli holt se mu nelibi ta 4bitova komunikace, kazdopadne obcas
jde normalne...

ByE milan