Ovladani LCD displeje

milan.klesa at ct.cz milan.klesa at ct.cz
Wed May 16 14:39:55 CEST 2001

Zdravim,

Jsou-li i
>pro zaporne teploty, mohly by vyzadovat mirne zaporne napeti na dratu
>ridicim kontrast.
Nesmite me zase tolik podcenovat, na to ze potrebuji zaporna napeti na
kontrastu
jsem prisel uz kdysi hodne davno .-) Ten displej co blbne, tak to dela
nekdy.
Respektive, kdyz mu chvili cvakam napetim, tak po chvilce naskoci. Jinak
po zapnuti vydim cernou horni radku a pak to vypada jako kdyz probehne
inicializace,
nebo se zapnou oba radky a jsou prazdne (teda zalezi na nastaveni
kontrastu).

ByE milan