Autorouter

Petr Krc pekr at magneton.cz
Tue May 15 20:35:30 CEST 2001

"SSOU Vodochody s.r.o." wrote:
> Chci se zeptat, zda je lepsi z hlediska preslechu pouzit pri routovani
> oboustranne desky s prokovkama (bude tam jednocip na cca 11-14 MHz a dost
> masivni komunikace) kolme routovani (jedna strana prevazne vodorovne a druha
> prevazne svisle spoje), nebo radeji vsesmerove routovani ci nejakou
> kombinaci ?

Pokud myslis 'preslechy' jako kapacitni ci indukcni vazby mezi ruznymi
signaly pak je nejlepsi kolme krizeni, nejlepe oddelene dalsi souvislou
vrstvou medi (ground plane).
Jestli tam jdou 'citlive' analogove signaly, byva lepsi prepnout Autorouter
do manualniho rezimu...
Ale mozna jsem presne nepochopil tvou otazku.

--
Regards
           Petr Krc