Navod k tiskarne STAR LC24-10 (nebo podobne) - ridici znaky

Stranger Stranger at worldmail.cz
Tue May 15 11:43:36 CEST 2001

Zdar :o)
Taky jsem mel takovy problem.
Manual: ftp://www.star-micronics.co.jp/pub/usermanual/lc2410um.pdf

Stranky: http://www.star-micronics.co.jp/index_e.htm

Stranger :o)

----- Original Message -----
Nemate prosim nekdo? Prip. nevzpomenete si nekdo, kdo to u nas prodaval?

Hledal jsem na internetu, ALE firma Micronics to zabalila nekdy koncem
roku 1997 (teda aspon podle odkazu na zpravy, ktere jsem pri hledani
teto firmy hledal, to tak vypada)
Kamaradka je na materske a chce si privydelat jako mzdova ucetni a tuto
tiskarnu dostala, ALE bohuzel bez manualu. SW ve kterem dela, chce do
tiskarny posilat nejake spec.ridici znaky a me uz nenapada, kde je
hledat.

PAT