Navod k tiskarne STAR LC24-10 (nebo podobne) - ridici znaky

Patrick Spousta p at t.cz
Tue May 15 09:18:06 CEST 2001

Nemate prosim nekdo? Prip. nevzpomenete si nekdo, kdo to u nas prodaval?

Hledal jsem na internetu, ALE firma Micronics to zabalila nekdy koncem
roku 1997 (teda aspon podle odkazu na zpravy, ktere jsem pri hledani
teto firmy hledal, to tak vypada)
Kamaradka je na materske a chce si privydelat jako mzdova ucetni a tuto
tiskarnu dostala, ALE bohuzel bez manualu. SW ve kterem dela, chce do
tiskarny posilat nejake spec.ridici znaky a me uz nenapada, kde je
hledat.

PAT