Prenos plosnaku na desku

Netopil Jiří Jiri.Netopil at pvt.cz
Tue May 15 08:41:16 CEST 2001

Vybojku do horskeho slunka dostanete asi za 120 korun a k ni do serie
libovolne topne telisko 1000W za nejakych 80 korun.
Jako odrazova parabola pak staci kus ohnuteho plechu natreneho zaruvzdornou
stribrenkou (hezky rozptyli UV zareni).
Ty fotocitlive desky ale kupuji hotove.
Je vyhodnejsi koupit obycejny kuprextit a spray ???
Pokud ano, jaka je pracnost a uspesnost ???
Jirka