tiskarna Olivetti JP250?

Petr Pokluda pokluda at silesia.cz
Mon May 14 10:11:32 CEST 2001

> Setkal jsem se s tiskarnou Olivetti JP250, drive fungovala, dlouho se na
ni
> netisklo, nyni nefunguje (vyschl inkoust?). Udajne na ni jiz nejsou
nahradni
> dily. Dal by se tam jeste nejak doplnit inkoust?

Olivetku JP-250 jiz nejaky patek provozuji.
Obratte se na Abel Opava (www.abel.cz , pokud se nemylim), zabyvaji se
repasemi.
Cena originalni hlavy + 4 nahradni naplne je cca 1500 +DPH. Tuto sestavu
provozuji uz cca 7 let a akorat doplnuji do tech nahradnich zasobniku
inkoust. Je nutno ovsem pouzivat taktez i kvalitni papir pro inkoustove
tiskarny. Bezny chlupaty velmi dobre vlastni hlavu vybrousi uz po cca jednom
baliku (500 listu) a timto ji znici.

Petr Pokluda
pokluda at silesia.cz