Programator a AT89C2051-24PI

Martin LOCKER locker at vosrk.cz
Mon May 14 07:04:23 CEST 2001

> Nemam zrovna to schema pred sebou, ale problem je ve spinaci 5V pro Atmel.
> Nekde v tom popisu na HW na to bylo upozornovano a bylo tam i jak to
> jednoduse upravit aby to pro atmel delalo 5V a ne 3. To ze to ve velke
> vetsine pripadu funguje, jeste neznamena, ze to musi fungovat vzdycky. Me to
> bez problemu nahralo 2051, ale u 4051 to obcas hazelo chyby. Potom byl
> problem odsunut do supliku a pouzivam jine programovadlo. Nicmene po uprave
> by to melo byt spolehlive.
>
> Andel

Ahoj,

plne podporuji tento nazor. Kdyz jsem tento
programator postavil, tak v puvodnim zapojeni se
darilo procesor naprogramovat tak ve 1 z 6
pokusu.
Po uprave spinani napeti pro procesor, dle
poznamky uvedene v popisu na HW to funguje bez
chyby jiz dele nez 1 rok, tj. cca 2000
programovani Atmela.

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou