Programator a AT89C2051-24PI

Karla Dvořáková ferdina at mybox.cz
Sat May 12 10:48:55 CEST 2001

Ahoj lidi,
    prave jsem dala dohromady programator ATMELu podle HW serveru a ona ta
potvora nechce fungovat. Spinace napeti funguji, diody blikaji, ale procesor
se nenahraje. Po verifikaci se vzdy objevi hlaska o poctu chyb. Jednou se to
ale povedlo. Ale potom uz nikdy. Stabilizatory nekmitaji a proudovy odber
take neni nejak veliky, cca 120 mA. Pripojovala jsem to k AMD K6/450 MHz,
potom k 80486DX2/66 a jeste pote k 80486SX/66. Ani na jednom stroji to
nechodi a vysledek je stale stejny. Kde by jste hledali chybu ? Je v
pocitaci, procesoru, portu nebo programatoru ?
    Jinak autor konstrukce mi zatim neodpovedel :(   (asi se ztratila
zprava, nebo nema cas)

    Deskuji za jakoukoli radu.

Karla Dvorakova