MP3 obvody Micronas

Jakub Ladman ladmanj at volny.cz
Fri May 11 12:51:22 CEST 2001

na www.mp3projects.com najdete projekt Petra Smida, je tam navrzeny tistak
pro MAS3507J coz je verze v PLCC44, ja v soucasnosti kreslim tistak se
stejnym pouzdrem.
Petr Smid na sve strance avizuje zverejneni zdrojovych textu programu pro
AVR, kterym ridi svuj prehravac, ale dosud se na jeho strankach neobjevily.
Me je vsak poslal postou. Tak si prostudujte jeho dokumentaci a schemata na
jeho strankach a pripadne se mi ozvete, abych Vam ty zdrojaky poslal.
Jakub Ladman