Re: Klavesnice k notebooku (asi zlomený páskový vo

Hynek Sladky sladky at jablotron.cz
Fri May 4 06:50:39 CEST 2001

Uz to tu bylo nekolikrat, takze to jen zopakuji: jsou-li paskove spoje medene, pak je lze necim ostrym oskrabnout a napajet dratek,
ktery malou smyckou premosti praskle misto. Je potreba, aby byl dratek delsi nez pasek, aby se neutrhnul/nepretrhnul... Vysledek pak
omotat nejakou isolaci (kancelarska lepici paska). Takhle mi to funguje uz dlouho v pohode.
Hynek Sladky