Elektronka 21TE31

tomas svoboda tomaw at volny.cz
Wed May 2 21:05:33 CEST 2001

Nasel jsem jeste jednu nahradu  STE1300/01/05 v katalogu SCHURICHT ale bacha
,stoji strasne penize :-((
Nevim , jestli na 100% pasuji vyvody.

Pokud si pamatuji tak tento prvek ( podle katalogu je to thyratron ) se
choval trochu jako tyristor
( mrizkou se zapali a nezhasne dokud nespadne proud ).

        Elektronky celkem znam ,ale thyratron jsem nemel moznost si zkusit.
Jinak bych to videl na novy zdroj
 pokud ho nechcete z historickych duvodu zachovat ( moc pekne zapojeni :-))

        Tomas Svoboda