Znovu fotocesta - about hydroxid

Aigor aigor at okubk.cz
Fri Mar 7 12:16:24 CET 2003

OK, myslim ze mam zas dost podkladu a dneska provest dalsi experiment
(manzelka bude pryc ;-). Jeste co se tyka ev.prepeceni laku, myslim to u
me nehrozi, susil jsem to pres noc jen polozene na topeni, odhadem 30°,
dalsi dva dny to odpocivalo v pokojove teplote.
Pravdou je, ze ten pozitiv je poradny smrad a do bytovky to neni na
vecer to uplne nejlepsi...

Jeste mam nekolik amaterskych dotazu ohledne vyvojky..

1) Za jak dlouho (resp. jak poznat) se vycerpa ?
2) Nakolik je roztok agresivni na prsty/saty..
3) V cem skladovat, zatim jsem to prelil do PET lahve
4) Jak setrne likvidovat (krome odvozu do sberny o ktere nevim..), do
odpadu ?

Aigor