Náhrada za MAX756

Saša sasa.dvoraku at seznam.cz
Wed Mar 5 19:50:48 CET 2003

Zdravim ve spolek,

    tak se mi prave dneska, bohuzel, podarilo odeslat IO MAX756 do
elektronickeho nebe. Je to nejdrazssi soucastka kterou jsem znicilila, ach
jo. A to mi jenom vypadnul dratek na nepajivem poli. Slo o vyvod 6 - OUT, je
to vlastne zpetna vazba. Nekolik sekund a obvod za 200 Kc je vcudu....

    Ale proc to sem pisu, existuje nejaka rozumna nahrada ? Nebo nejaky jiny
bezne dostupny obvod pro STEP UP menic z 2-3V na 5V pri odberu cca 200 mA ?
Popravde receno se mi nechce znovu kupovat MAXe. Muze mi nekdo doporucit
nejaky rozumny IO ? Na ucinosti zas az tak moc nezalezi. Jde mi o kusove
mnozstvi cca 2 az 3 kousky.

    Diky za odpovedi

Sasa z Usti nad Labem

---