Menu na LCD pomoci PIC

Marek Pavlù marekpavlu at mybox.cz
Wed Mar 5 02:21:18 CET 2003

Ja jsem sice menu na PIC neresil, ale vypis textu ano.
Nejdulezitejsi je nedavat retezce do pameti programu, ale do eeprom.
Sice nacteni je mirne pomalejsi, ale rucim za to,
ze to lze napsat tak, aby to cetlo z eeprom do RAM,.
z RAM do LCD.
Je to uspornesi nez cteni z pameti programu.
Navic pokud tu nabidku vyresite co neusporneji(texty),
tak do 64 a vice byte dostanete dostatek textu.
S tim, ze cteni ukoncite treba znakem nula.
Pak jen staci predavat rutine pro cteni jen ukazatel do eeprom.
Zbytek formatovani LCD si zaridite jinde.

Tyhle ukazatele na texty si muzete ulozit jako stromovou strukturu.
Pak se s tim dobre pracuje.

Marek Pavlu