Napajeni pres ATX, trocha teorie

Aigor aigor at okubk.cz
Mon Mar 3 17:39:01 CET 2003

OK, takze pokud se nepletu, na tomhle pinu je +5V stale, pokud je
zapojeny ATX zdroj do site. Muze mi jeste nekdo objasnit funkci "PS-ON"
PowerSoft On/Off ? Mam tomu rozumet tak, ze je jako vstupni, takze po
spojeni na zem se treba zapne PC. Nebo to mam resit ciste spinacem na
Case.
Ptam se hlavne kvuli vypinani, nekdy se stane ze se komp zasekne tak
dokonale, ze ani podrzeni Soft-vypinace neudela nic a musim sahnout
dozadu na kolebkovy vypinac na zdroji. Potrebuju, aby v pripade nutnosti
dokazal jednocip PC vypnout OKAMZITE a na 100%.

Pokud by se to dalo jednoduseji vyresit primo na zdroj, prijde mi to
elegantnejsi reseni, nez "drzet" x sekund soft-ATX spinac.

Aigor