fotocesta

Cihak at dkv.lbc.cd.cz Cihak at dkv.lbc.cd.cz
Mon Mar 3 11:38:37 CET 2003

Já jsem na to koukal doma. Jmenuje se to ocelova vlna. Jsou na tom popisky i
v cestine. Bylo toho 200g - je to dost veliky balik. Vyrobce je snad firma
MAKO - tim si ale nejsem jisty - je tam takovy napis - dost veliky snad by
to mohla byt firma. Ale neni v tom saponat je to cista ocelova vlna. Ty se
saponatem znam (ja je mel v Nemeckem provedeni), ale jsou dost drahe a ten
saponat se z toho musi vymyt nebo omyt desku po vylesteni. Pak to ztraci
kouzlo. V pripade me ocelove vaticky nmusite umyvat nic - proste vylestite a
je to hotove - proto ji mam tak rad. Jsem totiz od prirody liny clovek :-)).

	Martin - OK1UGA