Paralelni nabijeni AKU?

Jiri Splichal splichal at pulp.cz
Mon Mar 3 11:17:36 CET 2003

Hmmmm :-(
Ja uz jsem to nekde cetl - takze asi to bude pravda..
Tak asi sezenu nejaky akumulatorky s co nejvetsi kapacitou a nebudu je zapojovat paralelne...Ja to tak chtel proto,ze ten fotak dost zere a nejak neverim tomu,ze by akumulatorky velikosti tuzkove beterie mohli mit tak velkou kapacitu...Proto jsem jich chtel radeji koupit vic a spojit je.Prece jen tomu bych veril vic ;-)
Ale budiz..

Dik

Jirka