fotocesta

Petr Zbranek petr.zbranek at ksprogram.cz
Mon Mar 3 10:43:33 CET 2003

Ad ocelova vata na cisteni.
www.ksprogram.cz/pz/img/soke_podusky.jpg
V sobotu jsem to koupil v beznych kuchynskych
protrebach za cca 20kc. Po vymyti saponatu
a rychlem ususeni (ocel neni nerez) by to mohlo
byt pouzitelne na plosne spoje.
Zkousel jsem to a libilo se mi to.
Ale nevazuji se za odbornika na vyrobu plosnych
spoju.
Kdyz tak nad tim premyslim, pro pripravu novych
desek by se ty podusky mohly pouzivat i s tim
saponatem.

Petr Zbranek