Robot Karel - brain storming

Jirí Krul jKrul at seznam.cz
Mon Mar 3 09:27:37 CET 2003

Na odpovedi jsem take docela zvedavy.

Asi nejrozumejsi a nej levnejsi mi pripada zabudovat do obvodovych sten
mesta "infra zavory" a tak jednoduse zjistit polohu karla. Pri rozmerech
mesta 10x10 vystacite z 20 vysilaci a 20 prijimaci. Sever, dat na Karla 2
infra diody (predni, zadni) a podle toho , kterou zachitite prijimaci IR
zavor zjistite polohu .

Pokud neni problem zajistit, aby bez ohledu na poloze klarla v sloupci
(pomyslne matice) osvetloval pouze jeden IR prijimac lze to i jednoduse,  po
obvodu mesta je 2 x 10 prijimacu a vysilace jsou na Karlovi, pri trose
logiky se stim da zjistit i jak je Karel orientovan :-))

Jsem zvedav zda nekdo prijde s necim lepsim a realizovatelnym.

Hi
J.K.