Samovolne spousteni tyristoru

Radek a Petra Vickovi rvicek at quick.cz
Mon Mar 3 00:14:12 CET 2003

Je to pro soukrome ucely a tohle vysoke napeti je tam proto,
aby se pry dalo jako roznetka pouzit i treba obycejny odpor
0.6W (je neuveritelne co s nim tech cca 22J udela). Neptejte
se mne na podrobnosti bo nic vic nevim a ani vedet nechci,
nicmene vezte, ze to neni zadny terorista. Znam toho cloveka
od prvni tridy ZS.

Ten tyristor je nejaky bezny z GM na 25A/600V.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG