nabijecka MW5798

Jaroslav Horák hw-news at jiffaco.cz
Sat Mar 1 01:01:59 CET 2003

Mam ji doma, nabijim na ni baterky do fotaku a stava se mi ze za noc mi 2
pary tuzkovejch GP 1800mAh nestihne nabit, noc znamena, ze je tam o pulnoci
dam a v 6 rano nejsou, v 7 uz jo, pere to tam podle meho mereni 800mA
pulzne, chvilku jo a chvilku ne, zadne rychle pulzace z opacnym mezipulzem,
podle me to obcas prerusi aby se podivala kolik ma baterie napeti, po
ukonceni nabijeni tam pipa jen kraticke pluzy jako udrzovaci, baterky se
zahrivaji to jo, ale urcite je neprebiji, pokud tam dam nabite 600mA tak za
10 minut prohlasi ze je konec nabijeni, nejaka logika tam asi bude, ale
dojima me to, ze neumi nabijet oba bloky najednou, dokonce kdyz se jeden
jeste vybiji tak druhej ceka, je tam zdroj proudu nastaveny na tech 800mA,
protoze s tim jde nabijet v pohode i jeden clanek a taky to ukonci nabijeni
jak ma, tedy jakmile zacne napeti klesat, kdyby nabijela oba pary najednou
byl bych s ni naprosto spokojen, prijdu domu, vezmu baterie z fotaku, hodim
je do toho, reknu at je i vybije a nestaram se o to, kdyz vidim ze oba pary
blikaji zelene, vydnam je ven, taky mi trochu vadi velikost, ale uz jsem ji
mel 2x na zahranicni dovolene a asi bych bez ni toho moc nevyfotil, je to
vic jak rok, co je takhle nabijim, mam ruzne Nimh i Nicd a zatim nepozoruji
zhorseni funkce nebo snizeni kapacity a to v prumeru kazda sada clanku uz ma
tak 100 cyklu za sebou, spis naopak, protoze je pravidelne vybijim, nebot
fotak to vzdava vetsinou u clanku, ktere maji jeste 50% enerige v sobe a
tahle prisera je vytluce poradne.

MaJa